6.柏征眼里的周星驰

Wednesday, August 23, 2006

经典对白~少林足球

太极功夫整馒头
哎——太极功夫整馒头哩,惊天动地。
馒头睇落又香又甜,好鬼想食。
但见阿妹双臂好力,令到阿哥五体投地!

酱爆
我唔同意呢位小姐嘅讲法,喺呢度唱歌,唔一定都系神经病嘅。我叫做酱爆,我从来没有放弃成为一个伟大嘅作曲家嘅理想。刚才听到呢位阿生唱嘅歌,热情奔放,创意无限,燃点起我酱爆心中嘅一团火。我酱爆感觉到,喺呢个moment要爆嘞。

少林功夫
少林功夫醒,(好好嘢!)
少林功夫劲,(系好“劲”!)
我系铁头功,(无敌铁头功!)
你系金刚腿,(我系金刚腿!)。。。认真啲啦!
少林功夫好嘢,(真好嘢!)
少林功夫好嘢,(真好嘢!)
少林功夫好“劲”,(冇得顶呀!)
我系金刚腿,(金刚腿!)
佢系铁头功,(哗!哗……哗!)。。。冇得顶呀,佢嘅肺吖!

多谢晒,多谢晒,欢乐嘅时光过得特别快,又系时候讲拜拜喇。大家听返首歌先!music!

道歉!?我打你就应该,唔打你就悲哀!

大家唔好紧张,我本身呢,系一个汽车维修员。呢个士巴拿系攞嚟上螺丝用,系好合理嘅。
正如我头先所讲啦,我身为一个汽车维修员,有个槌旁身,亦都系好合逻辑架。

少林足球队?睇吓呢个,睇呢个,哈哈。睇嗰个,睇嗰个,哈哈哈!!
做咩呀?(自言自语)冇理由嘅,幻觉嚟架啫。
唔使惊,幻觉嚟架啫,睇嚟我哋山西豆腐队要出真功夫嘞。
唔好噉啦你哋,我想踢波呀!
幻觉嚟架啫,吓我唔倒嘅。

你快点回去火星吧!地球是很危险的

0 Comments:

Post a Comment

<< Home