6.柏征眼里的周星驰

Friday, February 24, 2006

经典对白~唐伯虎点秋香

烧鸡翼
烧鸡翼,我钟意食~~~
但系你老母讲你就快钉~~~
越系快钉之所以越要整多只,
如果而家唔食,以后冇机会再食!
你真系就快钉?我真系就快钉~~~
如果而家唔食,以后冇机会再食!

小强
(悲痛欲绝)哎呀!小强!小强你点呀小强?小强,你唔好死啊小强!我同你相依为命,同甘共苦咗咁多年,已经当你系我亲生骨肉噉供书教学,估唔到今日,白头人送黑头人

书童对联
一乡二里共三夫子不识四书五经六义竟敢教七八九子十分大胆!
十室九贫凑得八两七钱六分五毫四厘由且三心两意一等下流!
画图里,龙不吟虎不啸,小小书僮可笑可笑!
棋盘内,车无轮马无缰,叫声将军提防提防!
莺莺燕燕翠翠红红处处融融洽洽!
雨雨风风花花叶叶年年暮暮朝朝!
十口心思,思君思国思社稷!
八目尚赏,赏花赏月赏秋香!
我上等威风,显现一身虎胆。
你下流贱格,露出半个龟头。
冚家铲泥齐种树!汝家池塘多鮫鱼!
鱼肥果熟嫲撚饭!你老母兮亲下厨!

含笑半步钉
“一日冚包散”系用七种唔同嘅毒虫,再加埋鹤顶红,提炼七七四十九日而成,无色无味,杀人于无影无踪。
“含笑半步钉”系用蜂蜜,川贝,桔梗,加上天山雪莲配制而成,无须冷藏,亦不含防腐剂,除咗毒性猛烈之外,味道重好好添。
食咗“一日冚包散”嘅人,一日之内会武功全失,经脉逆流,胡思乱想,以至走火入魔,最后会冚包散晒而死嘅。
冇错嘞!而食咗“含笑半步钉”嘅朋友,顾名思义,系不能行前半步,或者面露笑容,否则亦会全身爆炸而死。
实在系居家旅行~~杀人灭口~~必备良药!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home